با سلام از اینکه وب سایت " آرت لوکس " را برای خرید محصولات لوکس انتخاب نموده اید بسیار خوشحالیم
- چگونه به سایت آرت لوکس اطمینان کنم که محصول را برای من ارسال می کند؟
جواب: سایت آرت لوکس دارای مجوز فروش اینترنتی از "وزارت صنعت،معدن و تجارت" می باشد و همچنین سایت آرت لوکس دارای مجوز پرداخت الکترونیکی از "بانک ملت" می باشد.
مشتریان عزیز در صفحه اول سایت می توانند با کلیک کردن بر روی "تایید اعبتار ما" فروشگاه آرت لوکس را استعلام نمایند.
مشتریان عزیز می توانند به صفحه "رضایت مندی مشتریان" (برای رفتن به این صفحه کلیک کنید) بروند و رضایت مشتریات آرت لوکس را مشاهده نمایند.
- آیا می توان از سایت آرت لوکس بصورت حضوری خرید کرد؟
جواب: سایت آرت لوکس فقط فروشگاه اینترنتی می باشد و نماشیگاه دائمی جهت خرید حضوری ندارد و تصاویر با کیفیت محصولات از چند زاویه به نمایش گذاشته شده، اما سالانه در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی شرکت می کنیم، در اصل شما مشتریان محترم محصولات سایت را نزدیک به قیمت تولید کننده خرید می نمایید و ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید از سایت آرت لوکس، قیمت ها و کیفیت کار را با شهر خود مقایسه نمائید.
- خدمات پس از فروش سایت " آرت لوکس " به چه شکل می باشد؟
جواب: تنها چیزی که برای مشتری مهم می باشد خدمات پس از فروش است که در سایت "آرت لوکس" به این شکل است که اگر یکی از مشتریان از محصولات شاه عباسی (شمعدان،سرویس چای خوری،سرویس تنگ و گیلاس و...) را خریداری کند و بعد از مدتی یک قطعه از این محصولات بر اثر حادثه شکسته و یا گم شود، سایت "آرت لوکس" می تواند قطعه شکسته شده را برای شما یکروزه ارسال نماید، مشتریان عزیز، توجه فرمائید که اگر شما در شهر خود به عنوان مثال یک جفت "شمعدان لاله" خریداری نمایید و این مشکل برای محصول شما پیش بیاید آن فروشگاه نمی تواند قطعه محصول شما را فراهم کند چون فقط یک مغازه دار هست و سایت "آرت لوکس" تولید کننده محصولات می باشد.
من وقت ثبت نام در سایت جهت سفارش محصول را ندارم، آیا امکان سفارش از طریق واتس اپ، تلگرام، وایبر و سایر کانال های ارتباطی امکان پذیر هست؟
جواب: اگر وقت ثبت نام در سایت ندارد می توانید سفارش خود را از کانال های ارتباطی در کمترین زمان ثبت نمایید.
تلگرام، واتس اپ، وایبر، لاین: 989120889544+
- سفارش من از کدام شهر ارسال می شود؟
جواب: 99% سفارشات از تهران برای مشتریان ارسال می شود.
- چگونه از سایت آرت لوکس خرید کنم؟
جواب: با عضویت در سایت می توانید محصول خود را سفارش دهید و از تخفیف در خرید، مشاهده سابقه سفارشات و بسیاری از خدمات دیگر بهره مند شوید و یا اینکه از طریق تلفن های سایت ( 09120889544 ) و یا از طریق سامانه پیام کوتاه ( 50002015285353 ) مشخصات محصول را ارسال نمایید تا سفارش شما پیگیری شود.
- نحوه انصراف از خرید محصول در سایت آرت لوکس به چه شکل می باشد؟
جواب: من به تازگی در سایت آرت لوکس عضو شده ام و قصد خرید یک شمعدان لاله عباسی را دارم، تمامی مراحل خرید را انجام داده ام و پول را پرداخت کرده ام ولی پس از چند دقیقه از خرید خود منصرف می شوم، پول من چه موقع برگشت داده می شود؟ پس از اعلام انصراف شما از طریق تماس تلفنی، همان لحظه پول شما به حساب بانکی شما برگشت داده می شود.
- در چه ساعاتی می توان با سایت آرت لوکس تماس گرفت؟
جواب: ساعات کاری سایت آرت لوکس از ساعت 9 صبح الی 6 عصر می باشد.
- از چه طریقی می توانم با فروشگاه آرت لوکس تماس بگیرم و قبل از خرید مشاوره بگیرم؟
جواب: راه های ارتباطی؛ وایبر، تلگرام، واتس اپ: 09120889544
تلفن ثابت: 02144224252 و 02122637933
- در چه ساعاتی می توانیم از طریق شبکه های اجتماعی مثل: فیس بوک، ایستاگرام، توییتر، گوگل پلاس تماس بگیریم؟
جواب: در تمامی ساعات در شبکه های اجتماعی پاسخگوی شما مشتریان هستیم.
- آیا می توان از سایت آرت لوکس محصولی را به عنوان سورپرایز برای اقوام و دوستان خود در شهر دیگر ارسال نمود؟
جواب: سایت آرت لوکس این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده و محصول شما را کادو پیچ برای دوستان و اقوام شما به عنوان سورپرایز ارسال می نماید.
- آیا سفارشات شما قابل تولید است؟
جواب: بله؛ کلیه سفارشات شما مشتریان محترم قابل تولید است. به عنوان مثال: یکی از مشتریان در بوفه خود سرویس غذا خوری فیروزه ای رنگ دارد و یکی دو مورد از اجناس آن کم می باشد و یا بر اثر حادثه ای شکسته است و می خواهد آن را تکمیل کند، در اینجا هیچ جای نگرانی نیست و سایت آرت لوکس این اطمینان را به شما می دهد که دقیقا همانند موارد کم شده سرویس شما را تولید نماید.
- آیا محصولات سایت آرت لوکس خارجی است یا ایرانی؟
جواب: تمام محصولات سایت آرت لوکس، صادراتی و وارداتی است و تماماً توسط هنر دست خلق شده اند مانند: نقاشی، تراش روی شیشه و کوره.
- تخفیفات سایت آرت لوکس چگونه است؟
جواب: برای نو عروسان تخفیفاتی در نظر گرفته ایم که قبل از خرید آنها، تخفیف را روی محصول آنها اعمال می نمائیم.
مشتریانی که از شبکه های اجتماعی مثل: فیس بوک و ایسنتاگرام از آرت لوکس خرید کنند تخفیفاتی برای آنها در نظر گرفته ایم که قبل از خرید آنها، تخفیف را روی محصول آنها اعمال می نمائیم.
مشتریانی که عضو سایت شوند و در خبرنامه سایت عضو شوند و ایمیل و تلفن خود را ثبت نمایند، تخفیفاتی برای آنها در نظر گرفته ایم که قبل از خرید آنها، تخفیف را روی محصول آنها اعمال می نمائیم.
مشتریانی که بیش از یکبار از آرت لوکس خرید انجام دهند تخفیفاتی برای آنها در نظر گرفته ایم که قبل از خرید آنها، تخفیف را روی محصول آنها اعمال می نمائیم.
مشتریانی که ما را در شبکه های اجتماعی مانند: ایسنتاگرام فالو نمایند و یا در فیس بوک لایک نمایند تخفیفاتی برای آنها در نظر گرفته ایم که قبل از خرید آنها، تخفیف را روی محصول آنها اعمال می نمائیم.
- بسته بندی محصولات به چه شکل می باشد؟
جواب: بسته بندی محصولات بسیار محکم می باشد و کمتر برای ما پیش آمده که محصول شکسته به دست مشتری رسیده باشد.
- من یک کالای شکستنی سفارش داده ام و از باربری شهر خود محصول را شکسته دریافت کردم، گارانتی آرت لوکس چگونه است؟
جواب: اگر محصول به دست شما شکسته برسد سایت آرت لوکس موظف است به صورت رایگان دوباره محصول را برای شما ارسال نماید و اگر قطعی از محصول شکسته شده باشد همان قطعه ارسال می شود و اگر کل محصول شکسته شده باشد یک محصول نو جایگزین محصول شما می شود.
- آیا امکان ارسال رایگان محصولات ارزان قیمت برای من وجود دارد؟
جواب: ارسال رایگان محصولات برای خریدهای بالای 150 هزار تومان می باشد ولی سایت آرت لوکس "بن هایی" در نظر گرفته است که 50% هزینه ارسال محصولات ارزان قیمت را پرداخت نماید.
برای مثال اگر مشتری از شهر تهران یک چراغ نفتی به ارزش 32 هزار تومان در سایت سفارش دهد هزینه حمل برای تهران حدود 20 هزار تومان می شود که در اینجا مشتریان می توانند از 50% تخفیف در ارسال رایگان استفاده نمایند و مابقی وجه را آرت لوکس پرداخت نماید.
- من خارج از ایران زندگی می کنم و علاقه زیادی به صنایع دستی ایران دارم، آیا ارسال خارج از کشور هم دارید و چگونه باید وجه را پرداخت نمایم؟
جواب: ما برای خارج از ایران هم ارسال داریم و ارسال 3 روزه می باشد و نحوه پرداخت پول می تواند از طریق آشنایان شما در ایران صورت گیرد و یا از طریق صرافی های تهران می توانید پول را انتقال دهید.
- من یک مغازه دار هستم در یکی از شهرهای ایران، آیا باید به قیمت سایت خرید کنم و یا قیمت برای همکار فرق می کند؟
جواب: قیمت برای همکاران عزیز در سرتاسر ایران با قیمت سایت فرق می کند و همکاران عزیز جهت اطلاع از قیمت اصلی با ما تماس بگیرند.
- روش ارسال و روش پرداخت چگونه است؟
جواب: برای اطلاع از روش پرداخت و ارسال به صفحات مربوطه مراجعه نمائید.
صفحاتی که باید مشتریان مطالعه نمایند:
فیلم محصولات | استرداد کالا |
تاریخچه سفارشات | راهنمای انتخاب کالا |
راهنمای ایجاد حساب کاربری |
در آخر اینکه ....
ما علاوه بر توضیح دادن در مورد محصولاتمان در سایت، به خریدارانمان بصورت تلفنی و یا چت در فضای مجازی در مورد محصول خریداری شده آموزش می دهیم که چطور می توانید یک خرید درست انجام بدهید.
ما نکاتی را در هنگام خرید به شما مشاوره می دهیم که چطور یک خرید خوب را انجام دهید تا سرتان کلاه نرود.
سعی ما آموزش محصولات به شما می باشد.
ما یک معامله را با شما به پایان نمی رساینم و دنبال این هدف نیستیم، ما یک مشاور در کنار شما هستیم و در مقابل شما نیستیم.
همیشه سعی کرده ایم صادق باشیم.
ما مشتریان خودمان را مثل خانواده خودمان می دانیم، یعنی قبل از اینکه محصولی را به شما بفروشیم، این فکر را می کنیم که آیا خانواده ما هم، این محصول را خریداری می کند؟
مشتریان عزیز اگر سوالی که مد نظر شما هست و در اینجا نیست از طریق ایمیل یا تلفن با ما در میان بگذارید تا به قسمت "جواب پرسش های شما" اضافه نمائیم.